Powrót z urodzin w kampanii "Piłeś? Nie jedź" (wideo)
|
|
Strony: [1] |
|
W telewizji, radiu, kinach i na outdoorze rusza kolejny etap kampanii społecznej „Piłeś? Nie jedź". Akcję na zlecenie Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy przygotowały Fabryka Komunikacji Społecznej i Practum Consulting.
Startująca właśnie odsłona kampanii społecznej „Piłeś? Nie jedź" pokazuje tragiczny powrót dwojga osób z imprezy urodzinowej , podczas mężczyzna kierujący później samochodem pił alkohol. Akcja zwraca w ten sposób uwagę na negatywne konsekwencje prowadzenia auta przez nietrzeźwego kierowcę. Kampania jest skierowana przede wszystkim do uczestników ruchu drogowego w wieku 18-30 lat.
wideo
Przypomnijmy, że kampania „Piłeś? Nie jedź" jest prowadzona od kilku lat. W grudniu 2008 roku realizowana była świąteczna odsłona akcji, natomiast w 2006 roku działania przebiegały pod hasłem „Piłeś - nie prowadź!".
Obecna akcja, od 16 października do połowy listopada, obejmie telewizję (TVN Warszawa), radio (RMF Maxxx), kina (warszawskie Multikina) oraz outdoor (reklamy na 100 autobusach miejskich i przed 75 klubami/pubami w Warszawie, ulotki rozdawane przez stołecznych policjantów).
Za kreację i realizację kampanii - na zlecenie Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy - odpowiada agencja Fabryka Komunikacji Społecznej, natomiast działania public relations prowadzi agencja Practum Consulting.
|