Media Regionalne mówią "NIE" pijanym kierowcom
|
|
Strony: [1] |
|
„Pijany kierowca zabił mojego przyjaciela" - to hasło społecznej
kampanii przeciwko pijanym kierowcom, jaka właśnie rusza w Kielcach.
Kampania uzupełniła działania, podjęte przez dzienniki Mediów
Regionalnych w ramach akcji „Bezpieczne drogi" .
Akcję zapoczątkowali
bliscy i przyjaciele Szczepana Różyckiego, 28-kielczanina, który zginął
w wypadku samochodowym, spowodowanym - według ustaleń policji - przez
pijanego kierowcę. Zgłosili się do „Echa Dnia" z propozycją wsparcia
ich działań. Zorganizowali Marsz Milczenia Przeciwko Pijanym Kierowcom,
który przeszedł przez Kielce. Przygotowali koszulki i naklejki na
samochody przedstawiające logo, które stało się symbolem tej kampanii:
odcisk zakrwawionej dłoni i napis „Pijany kierowca zabił mojego
przyjaciela".
3 października naklejki zostaną dołączone do
całego nakładu „Echa Dnia". Wokół tego wydarzenia powstanie też duża
kampania reklamowa.
Co roku na polskich drogach pijani kierowcy
powodują setki wypadków. Wiele z nich kończy się czyjąś śmiercią. Ta
kampania ma na celu uświadomienie ludziom, jak poważny jest to problem
- każdy z nas może stać się ofiarą takiej tragedii lub stracić w ten
sposób bliską osobę. Ma też wpłynąć na świadomość kierowców.
|