Akcja "Prowadzę - jestem trzeźwy" trwa
|
|
|
W 2006 roku zainicjowano akcję pod hasłem „Prowadzę - jestem trzeźwy". Wyróżnikiem akcji jest charakterystyczny brelok z logo i hasłem kampanii.
Dla wielu kierowców przypięcie do kluczyków samochodowych jest momentem symbolicznym. Oznacza poparcie kampanii, chęć trzeźwego myślenia za kierownicą i zachęcenia innych do takiej postawy.
W roku 2007 mamy do czynienia z nową odsłoną kampanii: „Prowadzę jestem trzeźwy" z dopiskiem: „Jest nas coraz więcej".
Kampanię poprzedzono badaniami ponad 2.000 kierowców zdających egzaminy na Prawo Jazdy w sześciu ośrodkach Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach, chcąc poznać ich postawy i opinie na temat trzeźwości.
W lipcu i sierpniu planuje się emisję nowego spotu kampanii w telewizji publicznej oraz TVN i ogólnopolską kampanię na nośnikach typu outdoor.
Wśród instytucji i grup społecznych wspierających program znajdują się: Urzędy Miast z całej Polski, Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, zakłady komunikacji miejskiej, właściciele pubów i restauracji i członkowie funclubów samochodowych.
Organizatorzy:
Ks. proboszcz Piotr Brząkalik - Duszpasterz Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej i firma Business Consulting sp. z o.o.
Patronat:
Metropolita Katowicki Ks. Arcybiskup Damian Zimoń
Ministerstwo Transportu
Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce
Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej
www.trzezwosc.pl
|