"Prowadzę - jestem trzeźwy"
|
|
|
Od kilku lat Duszpasterstwo Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej przy współudziale Agencji Reklamowej Business Consulting w Katowicach organizuje kampanie społeczne promujące trzeźwość. 1 sierpnia 2006 r. rozpoczęła się tegoroczna edycja tego przedsięwzięcia, ogólnopolska kampania pod hasłem "Prowadzę - jestem trzeźwy".
Akcja skierowana jest bezpośrednio do kierowców, którzy zasiadają za kierownicą po spożyciu alkoholu, a także do pasażerów, którzy na to przyzwalają.
Celem kampanii jest promowanie odpowiedzialnej postawy wśród kierowców. Przekaz reklamowy ma skłonić do refleksji nad problemem nietrzeźwości wśród kierowców oraz pokazać, że w pewnych sytuacjach nie ma alternatywy, trzeba podjąć "trzeźwą decyzję", zgodną z hasłem kampanii.
Prace kreacyjne nad kampanią "Prowadzę - jestem trzeźwy" zostały poprzedzone badaniami ankietowymi wśród kierujących pojazdami pod wpływem alkoholu.
Kampania obejmuje swym zasięgiem cały kraj, a jej przekaz jest kierowany za pośrednictwem całej gamy mediów:
- telewizji (30-sekundowy spot reklamowy)
- outdooru (billboardy, citylighty)
- komunikacji miejskiej (fullbacki)
- regionalnych rozgłośni radiowych
- telewizji kablowych
- prasy
- TVA - telewizja apteczna
- nośników na stacjach benzynowych
- Internetu (www.trzezwosc.pl)
|