Akcja Prowadzę jestem trzeźwy na telefonach komórkowych
|
|
|
Firma dMP4 Sp. z o.o., producent kiosków multimedialnych oraz urządzeń do przesyłania reklam przez Bluetooth®, dostarczyła system do wsparcia kampanii Prowadzę Jestem Trzeźwy w wybranych klubach i dyskotekach na terenie całej Polski.
Firma dMP4 Sp. z o.o., producent kiosków multimedialnych oraz urządzeń do przesyłania reklam przez Bluetooth®, dostarczyła system do wsparcia kampanii Prowadzę Jestem Trzeźwy w wybranych klubach i dyskotekach na terenie całej Polski.
W dwudziestu klubach i dyskotekach na terenie kraju posiadacze telefonów komórkowych wyposażonych w łącze BLUETOOTH będą otrzymywać wiadomości zachęcające do wyboru trzeźwego stylu życia i zabawy. Informacje będą przesyłane na telefony komórkowe za pośrednictwem łącza BLUETOOTH. Akcja rozpocznie się w połowie czerwca i potrwa do końca wakacji
- Cieszymy się, ze możemy wesprzeć akcję promującą trzeźwy styl życia. Liczymy, że pozytywne działania z wykorzystaniem BLUEADVERT pomogą wielu osobom podejmować naprawdę dobre decyzje. Sądzę, że wia-domości przesyłane przez BLUEADVERT będą impulsem szczególnie dla osób, które opuszczają lokal po imprezie, by nie prowadzić pod wpływem alkoholu, ale także dla bawiących się, promując postawę, że trzeźwość jest OK - mówi Arkadiusz Stańczyk z firmy dMP4.
Więcej informacji o produktach z serii BLUEADVERT można znaleźć pod adresem http://www.blueadvert.com.pl oraz na stronie firmy www.dmp4.pl .
|